Saturday 1 June 2019

Proud Moment - Majlis Anugerah Kecemerlangan

Sejujurnya, aku sangat bangga dengan kecemerlangan Amni sampai aku tak pernah update dengan detail tentangnya di media sosial. Aku terasa-rasa akan terbitnya riak bila ramai orang tahu dan berikan komen melambung kelak.

Di blog tak mengapa, sebab tak ramai yang tahu tentang kewujudan blog ni. Hanya rakan-rakan yang rapat dan mungkin orang-orang yang aku tak kenal (itu pun kalau ada hehe). Aku nak ia dijadikan kenangan, dan aku nak Amni tahu betapa bangganya kami (aku, ayah dan kembar) dengan kejayaan demi kejayaan yang dia peroleh.

Tahniah my sweet cotton candy...

Ibu tak dapat hadir tahun ni sebab PESSKOM, tapi tetap call dari Pontian untuk beri sokongan...

... dan siapkan satu lagi entri momen bahagia buat kenangan.

Rajin lagi buat video wuuuu 😁



No comments:

Post a Comment