Friday 16 December 2011

Pertama kali menulis

salam
hari ni ibu ajar amni menulis di blog. hari ini amni hendak menulis tentang adik saya yang bernama Amin dan Iman.Amin ialah abang dan Iman pula adik.Amin sangat baik hati dan Amin juga seperti perempuan bila Amin melihat barbie tentu Amin hendak beli tetapi ibu tidak bagi kerana Amin lelaki kalau hari jadi saya baru boleh beli barbie itu.Iman pula sama saja seperti Amin.Dan amin pula sama seperti Iman. Iman pula sangat garang tetapi Amin tidak garang.Berbeza tetapi hobi Iman dan Amin sama sahaja.hobi Iman dan Amin pula bermain Kereta,Ultramen dan juga permainan MCD. Hobi saya pula membantu ibu saya Memasak,Menghidangkan makanan ke atas meja dan juga bermain komputer.

3 comments:

  1. nice try dear...
    heheeee... best baca budak-budak tulis
    sincere from their heart
    tapi ta mo ajar dia how to publish....^_^
    because am still the admin and she is the writer...

    ReplyDelete
  2. bagus2... teruskan. jia yu jia yu amni!!

    pesanan wat ibu --> bile nak ajo amin n iman plak? hehe..

    ReplyDelete
  3. memang ada hati nak ajor... leh aku let go blog ni pd anakanda lak... (kes malah nak hapdate 2 blog)

    ReplyDelete