Friday, 3 October 2014

Kompilasi Citer Kembar

Salam dari Senaling,
 
Minggu ni gigih aku kemas-kemas semua gambar dan video dalam henfon. Bluetooth masuk PC. Barulah jumpa gambar dan video kembar yang aku rasa awesome tuk aku letak kat blog. Wat kenangan anak-anak bila dah besar nanti. Cloud computing katakan...meh la gunakannya semaksima mungkin. Jommmmm...
 
Video ni dorang rakam sendiri. Masa ni, nga heboh ngan video makcik yang pakai tuding kelip2 melampau tu. Dorang wat parody video tu, tapi guna towel...

Video ni pulak dorang pakat-pakat rakam bila ayah belikan kereta baru. Very the excited twin masa ni.
 
 
 
Ni kisah beberapa tahun yang lalu...Masa Hari Terbuka TASKA KMS. Yang pasti waktunya ialah selepas 5 hari Abah a.k.a Atok dorang meninggal dunia.


Nak highlight part ni sebenarnya. Siap pegang tangan tu. Biar dorang tahu betapa dorang is very supportive with each other. Jadi nanti bila dah meningkat dewasa, jangan korang berebut bakal isteri pulak k.
 
Ingat tu! Amaran!
 
Awat hang kalut? Anak hang baru 6 tahun kot...^_^
 
Tu aje. Timakasih sebab baca sampai habis.

1 comment:

  1. DreamHost is definitely one of the best hosting provider with plans for any hosting needs.

    ReplyDelete