Saturday, 1 December 2012

Bibik

Salam dari Jugra,

Hujung minggu datang lagi bagi tahun 2012. Cepatnya masa berlalu bila dah masuk bulan Disember dah pun. Alhamdulillah, rasa gembira dengan apa yang dah dilalui. Gembira dengan anak-anak yang dah besar, gembira dengan perjalanan karier, gembira dengan hidup ini walaupun ada terselit kisah duka.

Lebih gembira dan bahagia bila dapat bibik baru. Dapat dua lagi tu. Alhamdullillah. Gaji pun bayar murah-murah ja. Makan pun tak banyak. Walaupun bibik ni tak lah cekap sangat macam bibik Dahlia yang boleh urus segalanya. Tapi tetap bersyukur.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Bibik-bibik ni leh tolong basuh pinggan jer. Gerenti berbau wangi punya pinggan mangkuk, bersih ta tentu lagi ya.

Apa senyum-senyum, wat keja...wat keja...

Eh!TuAjeLahKali.Bye!

No comments:

Post a comment