Friday, 11 March 2011

Susahnya Nak Cari Baju Tido..

Nape susah sangat nak carik baju tidur budak lelaki umur 3 tahun - 4 tahun? Melilau cari merata-rata.. ulang sora siap bold, underline, italic lagi merata-rata. Tak gak jumpa-jumpa....Dengan Lin sekali terpaksa melilau mencari secara berjemaah sebab lebih afdal.Lepas satu kedai, satu kedai.. teda juga ketemu....Haishhh... Rasa nak bersilat pun ada...Baju tido twin dah la daif, sket, pastu malam2 suka wat comot kat baju sendiri. Ulang-ulang baju yang sama... Siap pudar warna lagi tu.... Sedey tul. Kalau jumpa pun, mesti ada satu set jer saiz tu. Kalau ada sama saiz, gambar tak sama pulak... Ada sama gambar, warna tak sama pulak.... Adventure tuk carik baju je... Ibu sukaaaaa....

Puas cari, yang dapat akhirnya ialah baju Ibu... bahahaha.. dasar perempuan suka shopping. Dan akhirnya Ibu dapat satu idea yang agak bernasla jugak. Pe kata men mix n match. Maksudnya beli suar dan baju asing2. Dan sebagai permulaan Ibu beli suar kat bawah ni....


Suar merah siap ada gambar Pooh...Sesuai tak tuk boy? Pooh tu jantan per..Kira okla kan?
Menunjukkan kegembiraan yang teda terhingga... First time dapat pakai suar merah menyala oh jantungku...
Pastu men peluk2... Sebab gumbira gilerr... (Eh.. peluk ke bergusti...Lupa lak Ibu..)



Ibu : Misi cari baju tidur takkan berakhir. Takkan berhenti dengan apa yang telah dimulakan... Ewahhh..

3 comments:

  1. Hehehe... sila teruskan misi anda! hehehe

    ReplyDelete
  2. bagus ada sokongan kuat... ^__^

    ReplyDelete
  3. mcm kecik je suar tu...ke memang kating mcm tu.

    ReplyDelete