Wednesday, 15 April 2015

Resepi Mudah : Roti Sosej Berkeju

Salam dari Senaling,

Aku ni dahlah comel, rajin plak memasak. Puiiii... Memasak lak mau yang mudah senang cepat tepat dan paling penting kena ngan tekak anak-anak.

Ini satu darinya...

Roti Sosej Berkeju...
 
Bahan-bahannya mudahnya :
 

Roti Gardenia (aku guna 2 keping je)
Marjerin (aku guna Mother's Choice)
Sosej (2 ketul dah cukup)
Keju (sekeping kerat 9 kecil-kecil)
Pencungkil gigi tuk lekatkan kepingan cam pic kat atas tu.

Susun potongan sosej dan keju macam gambar. Aku kerat lebihan tepi roti sebab nak nampak cantik. Comel juga gambar terbalik ni...muahehehe

Katup, cucuk, kerat 4 dan siap!

Mudah kan? Selamat mencuba dan selamat beramal. Bye!

No comments:

Post a comment