Thursday 21 May 2020

Bergambar di Pantai Senok

Disebabkan pantai ni penuh pokok, dan memang itulah pun tarikan utama, maka gaya gambar bersandar di batang pokok haruslah ada, kan?

Sandarkan (jurufoto : ibu)

Menyandar (jurufoto : amni)

Tersandar 😅 (jurufoto : amni)

Jumpa spot cantik. Mencuba sandar.

Looks just right.

When it is my turn, not-so-right 😅

Aku rasa outfit aku tak kena hari tu. Gambar sandarkan pada pokok tak jadi. Aku ja, yang lain-lain awesome ja aku tengok. Jadi aku lupakan percubaan untuk menyandar. Cuba gaya lain. 

Gaya bersimpuh di lantai pasir.

Looks great.

Walaupun terbaring cenggini.


They look just fine. 

Comes my turn and not fine at all . Can I blame the outfit? ðŸ˜…

Eh, awesome pula aku tengok gaya ni. 

Zupppp... aku terbayangkan Saeroyi and the gang berlari-lari dalam Itaewon Class. Nasiblah aku baru perasan masa sorting gambar. Kalau aku perasan pada tika itu, pasti aku juga mencuba lari dan tak tahulah apa kejadiannya nanti haha.

Kemestian bergambar sekeluarga macam ni.

Wide-angle sekeping.

Serba ta kena gambar-gambarku di sini.

Pantai Senok tak salah. Kawasan sangat cantik dan very Instagrammable. Aku je lah yang seperti tuttttt... Aku salahkan outfit aku pada hari tu. Tak kira.

Sambung cerita sal tempat makan best di Jalan Jalan 2019 la pulak.

No comments:

Post a Comment